سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 نویسنده محمود

 

11. پادشاه نقره ای

پادشاه نقره ای

سیلور کینگ (نام اصلی ، سزار گونزالس) کشتی گیر مکزیکی بود. سیلور متولد 9 ژانویه 1968 کشتی را از سنین پایین آغاز کرد. وی اولین فعالیت حرفه ای خود را در سال 1985 انجام داد و شروع به معروف شدن کرد.

وی در 11 مه 2019 در جریان یک مسابقه در لندن ، انگلیس، مقابل یوونتود گوئررا در رینگ با مرگ دیدار کرد. مرگ او برای تماشاگران و طرفداران یک شوک بود زیرا او به راحتی و بدون هیچ مشت و کششی از حریف، به زمین سقوط کرد. بعداً مشخص شد که وی دچار حمله قلبی ناگهانی شده که منجر به فوت وی شده است.


10. میتسوهارو میساوا

میتسوهارو میساوا در رینگ درگذشت

اعتبار عکس: Cagesides

میتسوهارو یک کشتی گیر محبوب از ژاپن بود که در دهه 1980 فعالیت داشت. نام مستعار وی "ماسک ببر" بود زیرا او مرتبا با نقاب ببر به میدان کشتی می آمد. او هرگز تا سال 1990 ،نقاب خود را بر نداشت

میتسوهارو در یك مسابقه در ژوئن 2009 در رینگ افتاد و به سرعت به بیمارستان نزدیك منتقل شد. در آنچه که می توان آن را غم انگیز توصیف کرد ، وی در کلینیک اورژانس درگذشت که بعداً دکتر ادعا کرد در اثر نارسایی قلبی عروقی درگذشت.

 

9. ژانت ولف

ژانت ولف در رینگ درگذشت

از آنجا که کشتی در دهه 1950 به یک جریان اصلی تبدیل شد ، زنان شروع به ورود به میدان کشتی کردند. کشتی گیرانی مانند میلدرد بورک در آن زمان فعالیت داشتند.

در سال 1951 ، او شروع به جستجوی جایگزینی کرد. همین امر باعث شد وی شروع به آماده سازی جانت بویر 18 ساله به عنوان جانشین خود کند. او کار خود را با نام Jeanette Wolfe آغاز کرد. با این حال ، شش ماه پس از آغاز شغل خود ، او درگذشت.

مرگ او در جریان مسابقه تگ تیمی با کشتی گیر WWE می یانگ در 28 ژوئیه 1951 در لیورپول ، انگلیس رخ داد.

 

8. مالکوم کرک

مالکوم کرک در رینگ درگذشت

ویکی مدیا

بدیهی است که یکی از سنگین وزن ترین کشتی گیران تمام دوران ، کرک ، ملقب به "کینگ کنگ" هست. او حدود 350 پوند وزن داشت. او در دهه 70 و 80 فعالیت کرد.در 24 آگوست 1987 ، برای مقابله با یک هیولای دیگر در Big Daddy وارد حلقه شد.

حریفش مانند کرک، قد بلندی داشت و آنها حریفان بسیار خوبی برای یکدیگر بودند. Big Daddy هنگام مسابقه، کینگ کنگ را با سبکی وحشیانه به نام "The Big Splash" ترکیب کرد. مردم انتظار داشتند که کرک پس از این حمله بلند شود ، اما این پایان غم انگیز او شد.

علی رغم تلاش پزشکان برای نجات جانش ،او نتوانست نجات یابد و بعداً اعلام شد که او مرده است.

 

7. Perro Aguayo ، جونیور

Perro Aguayo Jr در رینگ درگذشت

مردم هنوز از نابودی پررو در سال 2015 متحیر هستند. وقتی او وارد رینگ شد ، پر از انرژی و زندگی بود. هیچ کس نمی دانست که این مکزیکی، زنده بیرون نمی رود.

درگذشت غم انگیز او در طی یک مسابقه تگ تیم در تاریخ 25 مارس 2015 ، در تیجوآنا ، در برابر Extreme Tiger و Rey Mysterio Jr Aguayo بود. او روی طناب میانی پرید. وی انتظار داشت که ری Mysterio  خود را حرکت دهد ، اما Perro در یک لحظه از طناب افتاد

بعداً فهمیدند که وی در طول بازی دچار سه شکستگی مهره شده است.

 

6. آلو ماریکو

آلو ماریکو در رینگ درگذشت

Plum Mariko یک کشتی گیر حرفه ای بود که در طول زندگی حرفه ای خود آسیب های مختلفی دید. متأسفانه ، در 15 آگوست 1997 ، او در هنگام دوئل تیم تگ برابر ریکو آمانو و مایومی اوزاکی در رینگ درگذشت.

او توسط حریف زمین خورد و بیهوش شد. حتی بعد از اینکه حریف از او دور شد ، او هیچ نشانی از زندگی در درون خود نشان نداد.

به طور کلی اعتقاد بر این بود که وی در اثر خونریزی داخل مغزی درگذشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 مهر 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر