سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده سبحان کریمی

فورد اولین بار در نسخه 17 دسامبر CZW Dojo Wars، جایی که او و جورج گاتون کانر کلاکستون و فرانکی پیکارد را در یک مسابقه تگ تیم شکست دادند. او اولین مسابقه انفرادی CZW خود را در 31 دسامبر با شکست دادن دیو مک کال برد. در سال 2015، فورد در مسابقات مختلف تگ تیمی و چند مسابقه انفرادی در بین آنها ظاهر شد.

 

او در یک مسابقه انفرادی در نسخه 10 ژوئن CZW Dojo Wars با بریتنی بلیک روبرو شد که در آن بلیک او را شکست داد. در CZW Cerebral 2015، فورد در یک مسابقه تاریک که توسط بلیک برنده شد، کشتی گرفت. رقابت آنها در 16 دسامبر در مسابقه عنوان Best Two Out Of Three Falls برای قهرمانی CZW Medal Of Valor ادامه یافت.

فورد در طول این مسابقه نتوانست عنوان را از بلیک بگیرد و دومین سال حضورش در CZW را به پایان رساند. در طول سال 2016، فورد به کار ثابت خود در مسابقات تگ تیمی و سایر تخصص های مسابقه ادامه داد و تعداد کمی از پیروزی های تک نفره را در طول مسیر به دست آورد

او سال 2016 را در مسابقه ای در 7 دسامبر، با باخت به جوردین گریس، حریفی که برای اولین بار هفت ماه قبل در سال 2016 در WSU Unshakable کشتی گرفت، به پایان رساند.مسابقه مجدد آنها با همان نتیجه به پایان رسید و گریس فورد را شکست داد.

در 8 ژانویه 2019، AEW اعلام کرد که فورد بعداً در سال 2019 در کنار جوی جانلا به این شرکت می‌پیوندد. او بعداً در حالی که با جانلا دعوا می‌کردند، مدیریت دوست پسر واقعی خود کیپ سابیان را آغاز کرد.

 

در 9 اکتبر 2019، فورد اولین مسابقه خود را در AEW در اولین قسمت تاریک AEW انجام داد که در آن با Bea Priestley در مقابل Allie و Britt Baker تیم شد و در آنجا شکست خوردند. فورد اولین برد خود را در AEW در اپیزود 3 مارس Dark به دست آورد، جایی که او با بریت بیکر تیم شد تا یوکا ساکازاکی و ریهو را شکست دهد.

در 23 مه 2020، فورد اولین مسابقه PPV خود را در بازی Double or Nothing در مقابل کریس استاتلندر انجام داد که فورد در آخرین لحظه تعویض شد زیرا بریت بیکر در هنگام شکست فورد آسیب دید. در اپیزود 10 ژوئن AEW Dynamite، فورد با نایلا رز تیم شد تا هیکارو شیدا و کریس استاتلندر را شکست دهند و در آنجا شیدا را پین زد و بدین ترتیب او یک مسابقه قهرمانی جهانی زنان AEW را در Fyter Fest به ارمغان آورد.

در این رویداد، فورد در تصاحب عنوان ناموفق بود زیرا توسط شیدا شکست خورد.[16] در All Out، فورد اعلام کرد که او و سابیان در حال ازدواج هستند و در عین حال اذیت می‌کردند که بهترین مرد او برای عروسی در Dynamite زیر را فاش خواهند کرد. در اپیزود 9 سپتامبر از Dynamite، میرو به عنوان بهترین مرد عروسی سابین و فورد مشخص شد. در 23 اکتبر 2021 قسمت Dynamite Ford در مسابقات قهرمانی زنان AEW TBS شرکت کرد که در آنجا با روبی سوهو روبرو شد که فورد به آن باخت.

امیدوارم الیت به پنولپه فور توجه کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 18 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر