سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


 سینا به رینگ میاد و میگه شنیدم رینز بهم گفته که تبلیغات چی کمپانی هستم. خوب به نطرم کسی که بتونه برای دو ده یک شرکت رو تبلیغ بکنه ارزش زیادی داره. سینا میگه که امشب بالور و رینز برای مصاف در سامرسالم قرارداد امضا میکنند. من برای بالور ارزش قائلم اما رینز من رو رد کرد و بالور رو انتخابکرد چون جرات مقابله با من رو نداره. سینا شروع به سرزنش رینز میکنه.
او میگه من از مردم درخواست احترام نمیکنم بلکه خودشون تشویقم میکنند. من هر کاری که برای کسب احترام لازم باشه انجام میدم. حالا وقتش هست که رومن تغیر بکنه چون مردم این شخصیتش رو دوست ندارند. سینا به تحقیر رینز ادامه میده و بهش انگ ترسو بودن میزنه.

کوربین وارد میشه. سینا میگه تو چرا اینقدر داغونی و کوربین داستان مفلس شدنش رو میگه. او از سینا درخواست کمک میکنه و سینا بعد از پرسیدن نظر مردم، به کوربین کمی پول میده. کوربین میگه برای این پول میتونم برات کار کنم. سینا میگه لازم ندارم. کوربین ناراحت میشه و میگه تو ادم خودخواهی هستی و خودت رو به هالیوود فروختی. سینا میگه الان چیزی رو که بهش نیاز داری میدم. بعد روی کوربین ای ای میزنه.


ریمستریو و دومنیک در پشت صحنه به هم روحیه میدند.

 

اوسوز مقابل دومنیک و ری مستریو

ری میره روی جیمی فینیشر بزنه اما جیمی مانعش میشه. ری جیمی رو رول میکنه و دومنیک هم به کمک ری میاد تا پین کامل بشه.

برنده دومنیک و ری مستریو


بیانکا در رینگ هست و گزارشگر بهش میگه که تو برای صد روز قهرمان بودی. بیانکا بابتش ابزار خوشحالی میکنه.

کارملا میاد و بازم بیانکا رو به چالش میکشه. زلینا میاد و میگه کارملا بازم میباره. او بعدش بیانکا رو به چالش میکشه. سی ام پانک نیوز. بیانکا قبول میکنه اما کارملا به بیانکا حمله میکنه و زلینا هم به کمکش میکنه تا بیانکا رو بزنند. بنکس میاد و بیانکا رو نجات میده.

رجینالد در پشت صحنه برای چلنجرهاش کوری میخونه

 

اوتیس و گیبل مقابل رجینالد

رجینالد موفق میشه گیبل رو کاور کنه اما اوتیس کاور ور میکشنه. داور همبه دلیل دیکیو شدن، مسابقه رو تمام میکنه

 

دویل در پشت صحنه مصاف دیواز رو به عنوان مین اونت به پیرس اعلام میکنه


امضای قرار داد

هیمن، رینز و بالور میان و رییز میگه سینا ادعا کرده که من با قبول کردن بالور، یه نوعی ترسم رو بروز دادم. یعنی منظور سینا این هست که بالور از سینا کمتره. رینز میگه اما من بیشتر از سینا بهت اجترام میزارم و باهات مسابقه میدم و دوباره میفرستمت به ان ایکس تی.

رینز امضا میزنه و به بالور هشدار میده که این میتونه بازگشت او به ان ایکس تی باشه. کوربین میاد و به بالور حمله میکنه. سینا به کمک بالور میاد و بعدش قرار داد رو خودش امضا میکنه و میره

 

هیمن به پیرس و دویل میگه الان تکلیف چیه. اسم بالور توی کاغذ هست و امضای سینا. اونا میگند امضای هر کسی که باشه، اون مسابقه میده و رینز در سامر مقابل سینا قرار میگیره.

سزارو، ناکامورا و بیگ ایی مقابل رودف کروز و زیگلر

وسط مسابقه سزارو با عزیز درگیر شد.سی ام پانک نیوز. زیگلر به سزاروسوپر کیک زد. ناکامورا با کینشاسا به اپولو کروز حمله کرد و رفت برا یکاور

برنده گروه سزارو

 

رولینز به رینگ میاد و تصویر درگیری خودش با ادج رو نشون میده ومیگه از بلایی که سر ادج اوردم پشیمان نیستم. من وارث قهرمانی کمپانی هستم.


زلینا و کارملا مقابل بنکس و بیانکا

کارملا با فیس باستر به بنکس حمله مکینه. او میخواد بره برای پین که بیانکا دخالت میکنه. زلینا میاد به بیانکا حمله کنه که بیانکا پرتش میکنه بیرون. بنکس میره برای بکس تابر و بعدش هم با بنکس استاتمینت میره برای کاور کردنِ کارملا.

برنده بیانکا و بنکس


بعد از مسابقه، بنکس به بیانکا حمله کرد و چند فینیشر بهش زد و برنامه تمام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 مرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر