سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بکی میاد و میگه من در اسمک قبلی اومدم تا به هم ولایتی های  بیانکا خوش امد بگم اما اون وحشی بازی دراورد و من رو زد. معلوم نیست فاز بیانکا چیه؟ بیانکا  میاد و مگه زدی جلوی در و همسایه ام آبروم رو بردی و کتک زدی و طلبکار م هستی. ولی تو اکستریم حسابت رو میرسم. بکی و بیانکا بعدش برای هم رجز میخونند و بیانکا قول میده در اکستریم تایتل رو پس بگیره. بکی میگه اگه مردی بیا دست بدیم اما به جاش به بیانکا سیلی میزنه. بیانکا می افته به جونش و کتکش میزنه و جنازه بکی رو توی سالن میندازه و میره.


ناکامورا مقابل کروز

مصاف برای کمربند بین قاره ای

عزیز برای کروز کنار رینگ بود اما ناکا به عزیز کیک زد. باگز هم به کمک ناکا اومد و به عزیز حمله کرد. ناکا سراغ کروز برگشت و بهش ارم بار زد و کروز تسلیم شد.

برنده و همچنان قهرمان ناکامورا


فورد در پشت صحنه مطمئن هست که به زودی کمربند تیمی رو از اوسوز میگیرند. او میگه که اوسوز مثل نوکرهای دست به سینه، برای رینز ایستادند.

رینزدر اتاقش به هیمن میگه این فورد چی داره میگه. هیمن میگه که به اوسوز توهین کرد. رینز میگه یه مسابقه مقابل فورد برام ردیف کن ببینم حرفش چیه.

هیمن میره سراغ پیرس و پیرس میگه راجب اومدن لزنر به اسمک فعلا خبری ندارم بهت بدم. هیمن میگه غمی نیست ولی یه مسابقه مقابل استریت پروفیتز برای رینز بزارید تا جیگرمون حال بیاد. بعدش راجب لزنر گپ میزنیم.

 

رولینزمیاد و میگه سکوت ادج نشون میده که دیگه از کار افتاده و نمیتونه بیاد بازم کشتی بگیره. البته من ازش خواسته بودم حتما بیاد اینجا تا سنگامون رو وا بکنیم اما اگر او نمیتونه بیاد خودم تو خونه اش میرم سراغش.


زلینا مقابل لیو مورگان

وسط مسابقه، کارملا اومد و با مورگان بحث کرد. مورگان بهش اسلم زد. زلینا فرصت رو مغتنم دونست و با اجرای یک بوت و سانت ست، رفت برای کاور

برنده زلینا


کوربین میاد و میگه امروز موضوع بحثم اینه که ما شبیه هم نیستیم.

او خودش رو به عنوان اولین مهمان میزگرد خودش دعوت میکنه و میره رو صندلی مهمون میشینه. او بابت کتک زدن اوونز ابزار خوشحالی میکنه. اوونز وارد میشه. بین راه یکی بهش حمله میکنه که کسی نیست جز ریدیک موس. اوننز میخواد مقاومت کنه که کوربین به کمک موس میاد و با هم اوونز رو میزنند.

 

 فورد در پشت صحنه اماده ی مصاف مقابل رینزهست و میگه  من عمدا اون حرف رو زدم و مقابل رینز هم کم نمیارم.

 

ناتالیا مقابل نیکی اش

وسط مسابقه، تامینا و ریپلی کمی درگیر شند. ناتالی رفت حریف رو رول کنه که داور حواسش نبودو ندید. سی ام پانک نیوز. نیکی اش رها شد و با اجرای همون حرت رول، مسابقه رو برد

برنده نیکی

 

بعد مسابقه، نوکس و شوتزی اومدند به ریپلی و نیکی زل زدند که یعنی ما حریف بعدی شما هستیم.

 

دومنیک در پشت صحنه به ری مستریو میگه اگر در مسابقه هام دخالت نمیکردی میبردم. ری میگه باشه ما رفتیم. ری میره و زین میاد. زین میگه دومنیک بیا و به روش من مسابقه بده.

 

نائومی میاد و میگه دویل من رو اسکول کرده و بهم مسابقه نمیده. من اینجام تا یکی بیاد و مسابقه بدیم. دویل میاد و میگه اینجا من مسابقه رو ثبت میکنم. بعدش به مامورا میگه که نایومی رو ببرند تا رینگ ازاد بشه.

 

 

تصویر بکی رو داریم که برای بیانکا خط و نشون میکشه

رینز مقابل فورد

فورد در اخر کار میره تا شیرجه بزنه که رینز بهش نی میزنه. بعدش رینز روش گیوتین رو اجرا میکنه و فورد تسلیم میشه

برنده رینز

هیمن بعد مسابقه گفت که فورد به اوسوز توهین کرده و تنبیه میشه. اوسوز به رینز صندلی میدند و اونم فورد رو باهاش میزنه. ناگهان دیمون کینگ بالور وارد میشه. او یک حمله ی طوفانی به اوسوز و رینز داره و با هر چی دم دستش هست اونا رو میزنه و رینز و ادمهاش پس میکشند. با تصویر بالور، شو تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 3 مهر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر